خانه / علوم انسانی / پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی دسته علوم انسانی

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی دسته علوم انسانی

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی

دسته بندی: علوم انسانی

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات: 2

حجم فایل: 259 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی

روش نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه دارای 15 سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی از ابعاد مختلف (یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط یادگیری مستقل، یادگیری الكترونیكی به عنوان یك محیط یادگیری مؤثر، یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش چند رسانه ای، یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش مبتنی بر هدایت آموزش دهندگان) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

کاملا مخالفم

تا حدودی مخالفم

کمی مخالفم

نظری ندارم

کاملا موافقم

تا حدودی موافقم

کمی موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

6

7

پرسشنامه فوق دارای چهار بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

بعد

سوالات مربوطه

یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط یادگیری مستقل

????

یادگیری الكترونیكی به عنوان یك محیط یادگیری مؤثر

????

یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش چند رسانه ای

????

یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش مبتنی بر هدایت آموزش دهندگان

?????

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد سوال ها: 15

مولفه (خرده مولفه ها): مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

مطلب مفید دیگر:  پرسشنامه (مقیاس ارزشی شوارتز) دسته علوم انسانی

منبع: دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: پی دی اف

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

مطالب تصادفی


همچنین ببینید

پاورپوینت بررسی مدیریت استرس دسته روانپزشکی

تعریف استرس دسته بندی: روانپزشکی فرمت فایل: ppt تعداد صفحات: 48 حجم فایل: 279 کیلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *